Η ώρα είναι:

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ο Αργύρης Αγγέλου δηλώνει πως δεν είναι ερωτευμένος

Ο Αργύρης Αγγέλου σε συνέντευξή που παραχώρησε σε περιοδικό αποκάλυψε λεπτομέρειες για την προσωπική του ζωή.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Βασικά, μου λείπει το να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου. Μου λείπει η συντροφικότητα, την οποία επιζητώ και μου αρέσει πάρα πολύ».

Όσον αφορά στο αν έκανε ή όχι επιπόλαιες επιλογές στον έρωτα, είπε: «Έχω κάνει στο παρελθόν, αλλά, όταν είσαι μικρός, το συγχωρείς στον εαυτό σου. Όμως όσο μεγαλώνεις, δεν κάνεις βλακείες. Κατ’ αρχάς, δεν έχω όρεξη να μπω καν στη διαδικασία να κάνω κάτι επιπόλαιο ή ανούσιο -όχι ότι το σνομπάρω. Νομίζω, όμως, ότι έχασα αυτή την ανεμελιά και την "επιπολαιότητα" του να αποφασίσω να είμαι εντελώς χύμα και να πω “και τώρα ό,τι γίνει”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.