Η ώρα είναι:

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ο Σπύρος Σούλης για το ατύχημα που παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή του

Ο Σπύρος Σούλης μίλησε τηλεφωνικά στην εκπομπή του Χρήστου Φερεντίνου και της Σίσσυς Χρηστίδου για το τροχαίο ατύχημα που έπαθε.

«Χθες το μεσημέρι ήμουν στην Κηφισίας, πήγαινα στην εκπομπή μου. Είχε κίνηση εμπρός και πίσω ήταν ο δρόμος ανοιχτός. Ήρθε ένα αυτοκίνητο και έπεσε πάνω μου με πολύ δύναμη και με έριξε στο μπροστά αυτοκίνητο. Αν ήμουν πεζός δεν θα μιλάγαμε τώρα. Δεν έχω σπάσει κάτι, απλά χτύπησα σε κάποια σημεία στη μέση και τον θώρακα. Τα σίδερα από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου με χτύπησαν στην πλάτη. Αν δεν φορούσα ζώνη θα είχα πεταχτεί από το παράθυρο» ανέφερε ο παρουσιαστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.