Η ώρα είναι:

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Χρήστος Χολίδης παραδέχεται: «Η Δούκισσα είναι το κορίτσι μου»

Το ζευγάρι αποφάσισε να ανοίξει τα χαρτιά του και να μιλήσει για τη σχέση που έχει απασχολήσει φωτογράφους, εκπομπές και showbiz στήλες.

Ο Χρήστος Χολίδης σε τηλεοπτική συνέντευξή του ανέφερε: «Η Δούκισσα είναι το κορίτσι μου και δεν της χαλάω ποτέ χατίρι!»

Και συνέχισε: «Ε, ναι λοιπόν, έχω κι εγώ ένα κορίτσι, είμαι καλά και χαίρομαι με αυτό. Θέλω όμως να προβάλλω τη δουλειά μου και τίποτα άλλο. Ωστόσο, αφού έφτασε η στιγμή να μας βρουν στο σπίτι που ήμασταν παρέα, δεν μπορούσα να το αρνηθώ. Ναι, έχω ένα κορίτσι!».

Πηγή: http://mu-si-co.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.