Η ώρα είναι:

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Ευγενία Μανωλίδου: θέλει και τέταρτο παιδί!

Αποκαλυπτική συνέντευξη…

Η Ευγενία σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για πολλά και διάφορα. Εμείς απομονώσαμε τα καλύτερα αποσπάσματα.

Σχετικά με την πρόσφατη συμμετοχή της στο Dancing είπε:

«Η αλήθεια είναι ότι δεν ανυπομονούσα να χορέψω, αλλά από τη στιγμή που το έβαλα μέσα στο μυαλό μου ότι θα γίνει, άρχισα να το πιστεύω τόσο πολύ, να κάνω τις περσινές μου αναδρομές και στο τέλος δεν έβλεπα την ώρα να βγω στη σκηνή».

Για τη φετινή της τηλεοπτική πορεία:

«Είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη, γιατί η πρόταση που μου έκαναν να μεταφερθεί το Daily από το απόγευμα στο πρωί για μένα ήταν ανακούφιση, την αποδέχτηκα με μεγάλη ευγνωμοσύνη» […] «Κάθε τηλεοπτική περίοδος είναι δύσκολη, για εμένα. Η κάθε περίοδος έχει διαφορετική δυσκολία, γιατί κάθε πράγμα έχει τις δικές του απαιτήσεις».

Μίλησε και για τον Άδωνη Γεωργιάδη και για το ενδεχόμενο να αποκτήσουν ακόμα ένα παιδί:

«Έχουμε πει με τον Άδωνη ότι θα κάνουμε άλλο ένα παιδάκι, αλλά δεν μπορώ να το προσδιορίσω χρονικά. Θα ήθελα σύντομα ένα τέταρτο παιδί...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.