Η ώρα είναι:

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Θύμα ξυλοδαρμού η Μαριάνα Ντούβλη

Άσχημες στιγμές για τη tv-persona…

Άγνωστος ξυλοκόπησε τη Μαριάννα Ντούβλη τη νύχτα της περασμένης Παρασκευής.

Η Μαριάννα Ντούβλη δέχθηκε βάναυση επίθεση από άγνωστο άνδρα, όταν εκείνος υποστήριξε ενώπιον όλων ότι αποτελούσε «ερωτικό απωθημένο» της Μαριάννας.

«Μου είπε ότι τον ήθελα ερωτικά κι εγώ εκείνη τη στιγμή, επειδή αυτό ήταν αναληθές, του είπα ότι μεταξύ άλλων δεν είναι καθόλου του γούστου μου σαν άντρας. Αυτό τον προσέβαλε χωρίς να του πω τίποτα άλλο μου λέει: “Είσαι πατσαβούρα και να πας να κρυφτείς να μη βγαίνεις τη μέρα έξω γιατί τρομάζει ο κόσμος”. Εγώ νευρίασα πάρα πολύ. Θίχτηκα και του απάντησα: “Έτσι να μιλάς στη μητέρα σου όχι σε μένα”. Τότε έγινε έξαλλος, με άρπαξε από τα μαλλιά με τραβούσε και με έσερνε, μπροστά σε όλο τον κόσμο που εκείνη την ώρα μπαινόβγαινε στο μαγαζί…»

Η Μαριάννα έχει υποβάλει μήνυση κατ' αγνώστου και δηλώνει έτοιμη να τραβήξει την υπόθεση στα άκρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.