Η ώρα είναι:

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Πως σχολιάζει το «Real Housewives of Athens» η Μαριάντα Πιερίδη;

Η Μαριάντα Πιερίδη σχολιάζει την ριάλιτι εκπομπή…

Η γνωστή τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της σχολίασε -μεταξύ άλλων- και το ριάλιτι πρόγραμμα του Ant1 «Real Housewives of Athens»:

«Ένα ριάλιτι που αν και κάνει καλά νούμερα, έχει ακούσει τα σχολιανά του. Αλλά το βλέπουν και είμαι σίγουρη πως θα γίνουν δεκάδες τέτοια. Αυτές οι κυρίες ήταν αναμενόμενο ότι θα άκουγαν πολλά. Ιδιαίτερα η Χριστίνα Παππά, που είναι αξιοπρεπέστατη κυρία, δεν της αξίζουν όσα ακούγονται για εκείνη».

Θα συμμετείχε σε αντίστοιχο πρόγραμμα;

«Δεν νομίζω γιατί εμένα δεν μου ταιριάζει κανένα από αυτά τα σπίτια. Η ζωή μου είναι φυσιολογική, με προβλήματα καθημερινότητας. […] Αν βάλω και μια κάμερα τότε θα ήμουν κωμωδία!»

Πηγή: Mu-si-co http://mu-si-co.blogspot.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.