Η ώρα είναι:

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Η Αναστασία Μουτσάτσου για την ερμηνεία των έργων Θεοδωράκη απο το Σάκη Ρουβά

Τι ανάρτησε στη προσωπική της σελίδα

Η Αναστασία Μουτσάτσου μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα σχολίασε τη συναυλία του Σάκη Ρουβά στη Νέα Σμύρνη, χαρακτηρίστηκαν έγραψε:

Δεν συνηθίζω να λέω τη γνώμη μου "επί παντός", όμως αυτή τη φορά, εχθροί και φίλοι, επιτρέψτε μου να το κάνω. Είδα και άκουσα τα βίντεο που κυκλοφόρησαν με τις "ερμηνείες" του Σάκη και διάβασα και τα σχόλια που εξαντλούνται στο "αξιοπρεπής" και κόντρα "αξιοπρεπής" και τούμπαλιν... Αυτού του είδους τα τραγούδια έχουν έναν προορισμό... την ψυχή μας! Και για να την βρουν δεν αρκεί ο τραγουδιστής να είναι απλά "αξιοπρεπής". Πρέπει να είναι κατ' αρχήν σωστός τονικά, ουσιαστικός, βαθιά εκφραστικός, να ξέρει τι ακριβώς λέει και γι' αυτό να μην χρειάζεται να το διαβάζει από "μέσα" αλλά να το έχει εμπεδώσει και να μας το μεταδώσει, έτσι ώστε το τραγούδι να εκπληρώσει τον προορισμό του. Όλοι όσοι ασχολούμαστε με το τραγούδι έχουμε υπάρξει κατά καιρούς και "καλοί και "κακοί", σ'αυτό που κάνουμε γιατί είμαστε άνθρωποι και όχι μηχανήματα, όμως όταν προσεγγίζουμε τέτοια έργα ανεξάρτητα από το πώς είμαστε, μισούμε το να είμαστε απλά "αξιοπρεπείς". Φιλοδοξούμε να είμαστε "συγκλονιστικοί" η "εξαιρετικοί", η "υπέροχοι" η "συγκινητικοί"... για νά έχουμε λόγο ύπαρξης. Αλλιώς σε μιά χώρα που όλοι τραγουδούν σε τι χρησιμεύει ακόμα μιά αξιοπρεπής εκτέλεση...???
Και φυσικά δεν είμαι σίγουρη ότι είμαι η "ιδανική ερμηνεύτρια"... Άλλωστε η αβεβαιότητα είναι αυτό που σε κάνει να γίνεσαι καλλίτερος και προσωπικά εγώ , δεν είμαι σίγουρη γιά τίποτα... Απλά 35 χρόνια δουλειάς με καθιστούν αρκετά έμπειρη για να κρίνω αυτό που άκουσα και να συμφωνήσω κι εγώ ότι ήταν αξιοπρεπές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.