Η ώρα είναι:

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Η σχέση της Βάσως Λασκαράκη με τα social media

Καλή ή κακή;

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τη σχέση της με τα κοινωνικά δίκτυα:

«Μου αρέσει να ανεβάζω φωτογραφίες δικές μου, από τα γυρίσματα και τις δουλειές στο θέατρο. Παρόλο που στην αρχή ήμουν αρνητική, μετά το είδα πολύ θετικά, γιατί είναι ένα μέσο διαφήμισης για εμάς. Στα έξι χρόνια που είμαι με τον Γιάννη, όμως, έχω ανεβάσει μόλις δύο φωτογραφίες και η δεύτερη ήταν στη γιορτή του, τον Ιανουάριο, από μια σπάνια μέρα που καταφέραμε να περάσουμε οι δύο μας στην Αράχοβα. Γι' αυτό και την ανέβασα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.