Η ώρα είναι:

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Δε με φοβίζει η δουλειά»

Συνέντευξη

Σε πρόσφατη συνέντευξη της, η Ειρήνη Παπαδοπούλου μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε στο παρελθόν:

«Έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια της μεσαίας τάξης. Οι γονείς μου δούλευαν πάρα πολύ για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις. Ανεξαρτήτως του πόσα χρήματα είχα, ήξερα να τα διαχειρίζομαι. Και αυτό γιατί δεν μεγάλωσα πλουσιοπάροχα, αλλά έμαθα να κοιτάζω στη ζωή μου. Τίποτα δεν μου ήρθε εύκολα και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. 'Έγινα καλύτερος άνθρωπος. Δε με φοβίζει η δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.