Η ώρα είναι:

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Κατερίνα Καινούργιου: «Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να θαυμάζω το σύντροφό μου»

Συνέντευξη

Η Κατερίνα Καινούργιου σε πρόσφατες δηλώσεις της, ανέφερε για τον έρωτα:

«Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, ο έρωτας μου δίνει δύναμη, μου δίνει ζωή, με κάνει να δημιουργώ και να έχω καλύτερη ψυχολογία» […] «Δεν ξέρω αν κρατά ο έρωτας για πάντα! Σίγουρα πρέπει να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός, να δίνει ο ένας στον άλλον χώρο και χρόνο και να μην αφήνεσαι στην καθημερινότητα. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να θαυμάζω το σύντροφό μου και να έχω την αίσθηση ότι με προστατεύει, ότι είμαι ασφαλής δίπλα του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.