Η ώρα είναι:

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Έλενα Τσαβαλιά: «Προσέχω τη διατροφή μου»

Συνέντευξη

Η Έλενα Τσαβαλιά μίλησε για τον τρόπο διατροφής της σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε:

«Κάνω δίαιτα ακόμα κι αν διαπιστώσω ότι έβαλα τριακόσια γραμμάρια παραπάνω. Προσέχω τη διατροφή μου. Το κάνω πολύ επιμελώς τα τελευταία δύο χρόνια. Μου έχει γίνει τρόπος ζωής. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα είχα να επιλέξω ανάμεσα σε ένα πιάτο στεγνό κοτόπουλο και ένα κοκκινιστό με πατάτες και εγώ θα διάλεγα το πρώτο.

Άρχισα να κάνω συστηματικά γυμναστική και όταν είδα το αποτελέσματα στο σώμα μου, αυτό μου άρεσε. Ο διατροφολόγος μου είπε ότι θα απέδιδε στο μάξιμουν αυτή η προσπάθεια αν τη συνδύαζα με σωστή διατροφή. Με ικανοποιούσε αυτό που έβλεπα και συνέχισα. Κάθε μέρα 6 με 7 το πρωί κάνω γυμναστική και μετά ετοιμάζομαι για να πάω στην εκπομπή. Καταναλώνω επίσης πέντε γεύματα την ημέρα ανά τρίωρο και σε μικρές ποσότητες. Αποφεύγω τα λιπαρά, τα τηγανητά και το αλκοόλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.