Η ώρα είναι:

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Κώστας Κατσουράνης: Από σήμερα και επίσημα παίκτης του Ατρομήτου

Συμβόλαιο έξι μηνών

Παίκτης του Ατρομήτου είναι από σήμερα ο διεθνής άσος, ο Κώστας Κατσουράνης βρέθηκε το πρωί στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε συμβόλαιο έξι μηνών με οψιόν ανανέωσης για ένα χρόνο.

Ο ίδιος δήλωσε: «Είναι χαρά και τιμή για εμένα που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ατρόμητο. Είναι ένα οργανωμένο σωματείο και από την πρώτη στιγμή αποτελούσε την προτεραιότητα για εμένα και την οικογένειά μου. Ο Ατρόμητος τα τελευταία χρόνια μας έχει συνηθίσει να είναι σε υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας κι εγώ θέλω από την πλευρά μου να τον βοηθήσω να πετύχει τους στόχους του. Θεωρώ ότι πρώτος μας στόχος είναι η είσοδός μας στα πλέι οφ γιατί αξίζει να βρεθεί εκεί και να κυνηγήσει έπειτα μέσα από αυτή τη διαδικασία ότι καλύτερο μπορεί. Παράλληλα μας ενδιαφέρει και η διάκριση στο κύπελλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.