Η ώρα είναι:

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Ελένη Ψυχούλη: «Χτύπησε κι εμένα αλύπητα η κρίση»

Συνέντευξη-αποκάλυψη

Η Ελένη Ψυχούλη σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την κρίση που έχει αγγίξει και την ίδια:

«Survivor νιώθω σχεδόν καθημερινά, από τότε που χτύπησε κι εμένα αλύπητα η κρίση, πάνω που έχω κι ένα παιδί να σπουδάσω. Κάθε νύχτα προτού κοιμηθώ νιώθω σαν ναυαγός που κατάφερε να πηδήσει άλλο ένα κύμα. Και το κακό είναι ότι δεν βλέπω ερημονήσι στον ορίζοντα. Ενίοτε δεν έχω να πληρώσω ούτε το κινητό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.