Η ώρα είναι:

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Ναταλία Γερμανού: «Θεωρώ ότι μεγαλώνω συμπαθητικά, τόσο είμαι και σε όποιον αρέσω»

Συνέντευξη

Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε και αποκάλυψε γιατί αποκάλυψε την ηλικία της:
«Και τι να έλεγα δηλαδή; Ότι είμαι 39; Δηλαδή ήμουν κι εγώ ένα παιδί-θαύμα σαν τον Στέφανο Κορκολή και ξεκίνησα να κάνω ραδιόφωνο στα 5 μου; Όλοι ήξεραν πόσο χρόνων είμαι και η ημερομηνία γέννησης μου υπάρχει και σε ένα βιβλίο του πατέρα μου. Μπορεί να έχω ένα σωρό ανασφάλειες, αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλικία και τα κιλά μου δεν είχα ποτέ. Θεωρώ ότι μεγαλώνω συμπαθητικά και αν κάποιοι με θεωρούν μεγάλη, τόσο είμαι και σε όποιον αρέσω!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.