Η ώρα είναι:

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Έλενα Ασημακοπούλου: «Ο μπαμπάς μας λείπει πολύ και στις δυο μας»

Πρώτη φορά παρεμβάλεται απόσταση ανάμεσα στο ζευγάρι

H Έλενα Ασημακοπούλου μίλησε για τις αλλαγές στη προσωπική της ζωή, καθώς ο σύζυγός της Μπρούνο Τσιρίλο έχει μετακομίσει στην Ινδία.

«Ο μπαμπάς μας λείπει πολύ και στις δυο μας και θα κάνουμε τρεις μήνες να τον δούμε. Ξέρεις, είναι η πρώτη φορά που μπαίνει η απόσταση ανάμεσά μας, καθώς πάντα πήγαινα μαζί του. Μόνο όταν ήταν στη Γαλλία δεν πήγα πολύ, γιατί είχαμε τη Μαρία – Ροζάρια μωρό και αποφασίσαμε από κοινού να μείνω πίσω, για να έχω τη βοήθεια των γονιών μου στο μεγάλωμά της. Τότε, όμως, ήταν μικρό το χρονικό διάστημα, ενώ τώρα μου είναι δύσκολο» [...] «Είναι περίεργα. Δεν έχουμε μια απλή σχέση, έχουμε οικογένεια και παιδί, οπότε είναι τελείως διαφορετικό το δέσιμο. Αισθάνομαι πως λείπει η κολόνα του σπιτιού μας. Σίγουρα, όμως, για το σύζυγό μου είναι πιο δύσκολο, αφού είναι μόνος του σε μια ξένη χώρα. Τουλάχιστον εγώ έχω το παιδί μαζί. Προς το παρόν, κάνουμε υπομονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.