Η ώρα είναι:

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Κώστας Κόκλας: Τον αγχώνει η έλλειψη χρημάτων;

Συνέντευξη

Ο γνωστός ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε, στη σχετική ερώτηση, απάντησε:
«Όχι, δεν με αγχώνει. Μόνο σε υλικό επίπεδο, όπως όλο τον κόσμο υποθέτω. Προσπαθώ να τα βγάλω πέρα και να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου. Δεν ήμουν όμως ποτέ μίζερος και χωρίς λεφτά στην τσέπη μου νιώθω πλούσιος. Τα λεφτά δεν τα έβαλα ποτέ ως κριτήριο για τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους. Για εμένα πιο σημαντική είναι η προσωπική σου αλήθεια και η διάθεση να επικοινωνήσεις με τον άλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.