Η ώρα είναι:

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Σταμάτης Μαλέλης: «Πιστεύω ότι το υποσυνείδητο μου με τιμώρησε»

Συνέντευξη από καρδιάς

Ο Σταμάτης Μαλέλης σε πρόσφατη συνέντευξη μίλησε για τη δύσκολη περίοδο της κατάθλιψης:
«Αυτά είναι θέματα του υποσυνειδήτου. Έχουν την αφετηρία τους στην παιδική ηλικία αλλά και στον τρόπο ζωής. Νομίζω πως το ότι αφοσιώθηκα μόνο σε ένα πράγμα με οδήγησε στην κατάθλιψη. Εγώ ονειρευόμουν πάντοτε έναν κόσμο δίκαιο. Ήθελα να παλέψω γι' αυτό. Μεγάλωσα στο Αιγάλεω. Έζησα στις φτωχογειτονιές της Αθήνας, είδα την ανισότητα, ήθελα να αλλάξω ό,τι υπάρχει. Όταν βρέθηκα να κάνω μόνο τηλεόραση και όχι αυτό που ουσιαστικά ήθελα, πιστεύω ότι το υποσυνείδητο μου με τιμώρησε».

«Πριν από λίγες ημέρες, βγήκα με ένα φίλο, ένα γνωστό σκηνοθέτη. Πέρασε μια περιπέτεια υγείας και έκανε μια δύσκολη χειρουργική επέμβαση στο έντερο. Συζητήσαμε για τον πανικό και μου είπε «Το χειρουργείο μπορούσα να το αντέξω. Τον πανικό όχι».Όταν σε πιάνει ο πανικός της κατάθλιψης, θέλεις να πεθάνεις. Λες «Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απ' αυτό που ζω αυτήν τη στιγμή. Δεν είμαι φυσιολογικός άνθρωπος». Εγώ πλήρωσα την κατάθλιψη με το έμφραγμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.