Η ώρα είναι:

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Μύρωνας Στρατής: Τι δήλωσε για την απουσία της Μαίρης Συνατσάκη από τη ζωή του

Συνέντευξη-εξομολόγηση

«Έχω ζοριστεί λίγο με πράγματα που έχουν γίνει στη ζωή μου και στο παρελθόν και τώρα τελευταία. Νομίζω δεν μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό. Αλλά εντάξει, τι να κάνουμε τώρα; Το πρόβλημα είναι πως ένας χωρισμός, από τη φύση του, είναι κάτι πολύ αμήχανο έτσι κι αλλιώς». «Όταν μπαίνει και στο μάτι του κυκλώνα, γίνεται υπερβολικά πολύ αμήχανο. Τι να απαντήσεις δηλαδή, όταν χωρίζεις; Είναι δύσκολο. Το έχω διαχειριστεί αυτό που έχει συμβεί, νομίζω πως είμαι ΟΚ. Στην αρχή ταράχτηκα».

Τι θα έλεγε στο ενδεχόμενο ενός νέου έρωτα;

«Αυτά τα πράγματα δε μπορείς να τα προγραμματίσεις. Αν θα έρθει, θα το καταλάβω. Είμαι χαλαρός. Είναι λίγο παράξενο τώρα που τα πράγματα έχουν πάρει μια άλλη τροπή. Δεν μπορώ να πω ότι απολαμβάνω κάτι περισσότερο από το παρελθόν. Δεν έχω καταλάβει κάποια τεράστια διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.