Η ώρα είναι:

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Η εξομολόγηση της Πένυς Σκάρου: «Ένιωθα κανονικά το πόδι μου και μετά τον ακρωτηριασμό»

Συγκλονιστική συνέντευξη

Η 29χρονη τραγουδίστρια μίλησε στη τηλεοπτική κάμερα, τρεις μήνες μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε με το μηχανάκι της, με αποτέλεσμα να χάσει το πόδι της, ενώ ο οδηγός εξαφανίστηκε αφήνοντάς την αβοήθητη στην οδό Πειραιώς.

«Δε θυμάμαι τίποτα για το ατύχημα. Εγώ, προσωπικά, πιστεύω ότι κάποιος με χτύπησε γιατί γνωρίζω τι οδηγός είμαι. Για να πέσω στην κολώνα και να χάσω τον έλεγχο, κάτι άλλο έγινε... Είναι δύσκολο να χάσεις το πόδι σου με ένα πενηντάρι μηχανάκι. Αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει καθόλου να μάθω τι συνέβη. Ο,τι έχει γίνει, έχει γίνει. Δεν το φέρνει κάτι πίσω. Και να μου βρεις αυτόν που με χτύπησε, δεν αλλάζει το γεγονός πως λείπει το πόδι μου από το γόνατο και κάτω».

Πρόσθεσε ότι: «Ένιωθα κανονικά το πόδι μου ακόμα και μετά τον ακρωτηριασμό. Αισθανόμουν ότι με τρώει το πόδι μου. Τους έλεγα «σκεπάστε το» και με κοιτούσαν σφιγμένοι. Έλεγα στον γιατρό μου «Τι θα γίνει; Εγώ το νιώθω το πόδι. Πιστεύω δε θα χαθεί». Επειδή όντως το ένιωθα. Την τέταρτη μέρα, ο γιατρός δεν άντεξε. Μου το είπε τόσο γλυκά. Εκείνη τη στιγμή, το αντιμετώπισα πολύ ψύχραιμα. Αλλά μετά, φώναξα μια φίλη μου και έκλαιγα όπως τα μωρά για κάνα μισάωρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.