Η ώρα είναι:

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Μαρία Έλενα Κυριάκου: «Τα παιδιά μου είναι η πρώτη μου προτεραιότητα»

Έχει ζήσει μεγάλες αντιξοότητες

Η Μαρία Έλενα αποκάλυψε πως μπορεί και προλαβαίνει όλες της τις υποχρεώσεις:

«Μητέρα τριών παιδιών, εκπαιδευτικός και τραγουδίστρια... τρομακτικός συνδυασμός! Είναι πολύ δύσκολο να τα συνδυάσεις. Τα χρόνια που μας πέρασαν, βέβαια, έχω κάνει πολλές θυσίες, περνώντας από μεγάλες αντιξοότητες. Όμως, παρά τις δυσκολίες του επαγγέλματος ως τραγουδίστρια, πάντα φροντίζω τα παιδιά μου να είναι η πρώτη μου προτεραιότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.