Η ώρα είναι:

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Πηνελόπη Πλάκα: «Είμαι ευαίσθητη, αλλά δεν το καταλαβαίνουν αυτοί που δεν είναι κοντά μου»

Με διάθεση εκμυστηρευτική

Η νεαρή ηθοποιός μίλησε για τον εαυτό της, τα προσωπικά της και το πώς διαχειρίζεται τις κατά καιρούς σχέσεις της.

«Γενικά είμαι ευαίσθητη, αλλά δεν το καταλαβαίνουν αυτοί που δεν είναι κοντά μου. Έχω τόσες άμυνες που μπορεί να βγάλει κάποιος λάθος συμπέρασμα κι όταν με γνωρίσει και με καταλάβει λέει «Α, αυτό ήταν από πίσω». Κατά βάση φοβάμαι να δοθώ, φοβάμαι να ανοιχτώ μήπως πληγωθώ. Επίσης έχω περάσει και δύσκολη κατάσταση όσον αφορά δημοσιεύματα για την προσωπική μου ζωή με μια προηγουμένη σχέση την οποία είχα παραδεχτεί. Αυτό μου δίδαξε ότι καλό θα είναι να κρατάω πράγματα για τον εαυτό μου. Δεν θεωρώ τους ανθρώπους χαζούς.

Είμαι νέα κοπέλα, θα βγω έξω, μπορεί η προσωπική μου στιγμή να φωτογραφηθεί. Δεν θα κρυφτώ αλλά δεν θα το σχολιάσω κιόλας. Είναι πολύ δυνατά τα συναισθήματα που ζεις κι όταν μιλάς γι' αυτά τα φτηναίνεις νομίζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.