Η ώρα είναι:

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Ήβη Αδάμου: «Οι γονείς μου με στηρίζουν στις επιλογές μου»

Η τραγουδίστρια μίλησε για το μέλλον της

Για τις σπουδές της, για το τραγούδι και τη στήριξη των γονέων της, πραγματοποίησε πρόσφατα δηλώσεις η νεαρή τραγουδίστρια:

«Το τραγούδι είναι η ζωή μου και το λατρεύω, αλλά δεν παύω να είμαι μια συνεπής φοιτήτρια που θα κλειστεί στο σπίτι να διαβάσει για την εξεταστική της και θα αγχωθεί για τα μαθήματα. Στόχος μου είναι να ολοκληρώσω τις σπουδές μου και στη συνέχεια να αφοσιωθώ στη μουσική. Έως τότε, προσπαθώ να τα συνδυάζω όσο καλύτερα μπορώ. Οι γονείς μου είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν στις επιλογές μου», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.