Η ώρα είναι:

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Η Αναστασία Μουτσάτσου μιλά αποκλειστικά στο Ta Panta Ola

Του Brian

Έχει στο ενεργητικό της σπουδαίες συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της μουσικής. Το 1982 άρχισε τις επαγγελματικές εμφανίσεις στο πλευρό της Γλυκερίας, ενώ δέκα χρόνια μετά μας συστήθηκε δισκογραφικά.

Η Αναστασία Μουτσάτσου είναι τόσο ιδιαίτερη και αέρινη όσο και η χροιά της μοναδικής φωνής της.


Πως σας φάνηκε ο χώρος του Γαλαξία;

Είναι πολύ ωραίος ο Γαλαξίας έχει γίνει ακόμη καλύτερος γιατί είχα παίξει πριν 2 χρόνια, είναι πολύ καλύτερος, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν τέτοιοι χώροι γιατί βλέπεις τα πράγματα βγαίνουν προς την ασχήμια κυρίως.

Το κοινό;

Εξαιρετικό! Τι άλλο;

Χαρακτηρίστε μου τον εαυτό σας με 3 λέξεις

Α, δε μπορώ, πρέπει να το κάνουν άλλοι αυτό και τρείς κιόλας εγώ που υποτίθεται ότι ξέρω περισσότερα για μένα.

Ένα τραγούδι που έχει ερμηνεύσει κάποιος άλλος καλλιτέχνης και θα θέλατε να το έχετε πρωτοπεί εσείς;

Πολλά, κοίταξε αυτός είναι ο λόγος που γίνεσαι τραγουδιστής. Ακούς τραγούδια που θα ήθελες να πεις και αποφασίζεις να ασχοληθείς με αυτό για να έχεις την ευκαιρία να τα λες, δε μπορώ να πω ένα, δηλαδή κάθε φορά είναι και ένα άλλο.

Τη κρίση πως την αντιμετωπίζετε;

Όπως όλος ο κόσμος, με πίκρα!

Έχετε σπουδαίες συνεργασίες από τα πρώτα σας κιόλας βήματα. Ποια ξεχωρίζετε και γιατί;

Κοίταξε οι συνεργασίες μου -επειδή η δουλειά μου αποσπούσε πολύ από το χρόνο μου- η ζωή μου ήταν πρώτα η δουλειά μου, οι συνεργασίες ήταν η ζωή μου, δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω είναι σαν να μου λες να ξεχωρίσω κομματάκια από τη ζωή μου και τα άλλα να τα πετάξω.

Αν κάνατε τώρα τα πρώτα σας βήματα στο χώρο, με ποιο τρόπο θα προσπαθούσατε να βρείτε το δρόμο σας; ριάλιτι; ίντερνετ; κάτι άλλο;

Πιστεύω πως δε θα πήγαινα σε ριάλιτι δε ξέρω, δεν εκτιμώ και πολύ αυτόν τον τρόπο, γιατί βλέπω γιατί σπανίως τα παιδιά οδηγούνται σε μια κατάληξη επαγγελματική.

Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική δεκαετία;

Νομίζω ότι η κάθε δεκαετία έχει την ομορφιά της, πάντα υπάρχουν καλά πράγματα σε όλες τις δεκαετίες.

Με ποιους καλλιτέχνες θα θέλατε να συνεργαστείτε, αλλά δεν έτυχε ή δεν προλάβατε μέχρι σήμερα;

Είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί τους και ελπίζω κάποτε να το καταφέρω, καινούργια παιδιά που βλέπω, και παλιότερους συναδέλφους αλλά δεν κάθομαι να σκέφτομαι τι δεν έχω, αλλά να εκτιμώ αυτό που έχω.

Δισκογραφικά νέα;

Κανένα δισκογραφικό νέο μέχρι στιγμής, μαζεύω τραγούδια που δεν ξέρω πότε θα τα βγάλω. Έχω ένα υλικό που δεν ξέρω τι θα το κάνω γιατί όπως βλέπεις η δισκογραφία είναι χάλια.

Από εμφανίσεις τι να περιμένουμε;

Συνέχεια υπάρχουν εμφανίσεις, εδώ στην Αθήνα το πιο «κοντινό» είναι το τελευταίο Σάββατο του Απρίλη και το πρώτο του Μαΐου και θα παίξουμε με το Νότη Μαυρουδή στον Ιανό μια παράσταση που κάνουμε αφιερωμένη στο Βασίλη Τσιτσάνη και στο Μάρκο Βαμβακάρη.

Η συνέντευξη δόθηκε την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2014.Την ευχαριστώ θερμά για τη παραχώρηση της συνέντευξης. Brian.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.