Η ώρα είναι:

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Αντριάννα Σκλεναρίκοβα: Δεν έχω κάνει αισθητική επέμβαση

Η λαμπερή «γαζέλα» αποκαλύπτει πως δεν έχει κάνει ούτε μπότοξ, αλλά και καμία άλλη πλαστική επέμβαση.

Σε συνέντευξή της σε περιοδικό ανέφερε συγκεκριμένα:

«Ο χρόνος μου έχει φερθεί καλά. Δεν έχω κάνει ποτέ μπότοξ ούτε άλλη αισθητική επέμβαση. Δεν μου κακοφάνηκε όταν αντίκρισα τις πρώτες ρυτίδες. Αντιλαμβάνομαι ότι μεγαλώνω, ωστόσο πάνω απ’ όλα θέλω να είμαι καλά. Όλοι οι άνθρωποι είναι όμορφοι, αρκεί να το πιστεύουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.