Η ώρα είναι:

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Η Εύα Αντωνοπούλου σε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης

Η γλυκιά παρουσιάστρια μίλησε για τα επαγγελματικά αλλά και για τα προσωπικά της.

Σε συνέντευξή της ανέφερε σχετικά με το επαγγελματικό κομμάτι: «Αισθάνομαι τυχερή που αυτή τη στιγμή εργάζομαι εντατικά σε κάτι που με αντιπροσωπεύει και με εξελίσσει και ακόμη πιο τυχερή που ο ΣΚΑΪ, ένας σταθμός που δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ενημέρωση, με έχει εμπιστευτεί» […] «Δεν υπάρχει περίπτωση να με ξαναδείτε σε ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Δεν με ενδιαφέρει».

Αποκάλυψε επίσης πως θέλει να κάνει οικογένεια και παιδιά: «Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα έρθει κι εμένα η σειρά μου! Τα καλύτερα είναι τα απρόοπτα. Θέλω να κάνω οικογένεια, είναι ένα από τα όνειρά μου, αλλά σίγουρα δεν θα γίνει αύριο».

Για τα προσωπικά της είπε: «Είμαι ήρεμη και ευτυχισμένη στην προσωπική μου ζωή»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.