Η ώρα είναι:

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Μαρία Μπακοδήμου: «Έτυχε να μεγαλώσω μόνη μου τα παιδιά μου»

Η παρουσιάστρια μίλησε για το χωρισμό της, αλλά και για το γεγονός ότι μεγάλωσε μόνη της τα παιδιά της.

«Έτυχε να μεγαλώσω μόνη μου τα παιδιά μου γιατί δεν πέτυχε ο γάμος μου. Πρέπει να μεγαλώσω υγιή παιδιά. Αν δεν υπήρχαν μπορεί να μην είχα σχέση με τον μπαμπά τους. Αλλά πιστεύω ότι όποιος χωρίζει, πρέπει να έχει μια τέτοια σχέση με τον άλλο γονιό, για να μην έχουν προβλήματα τα παιδιά», δήλωσε σε συνέντευξή της σε περιοδικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.