Η ώρα είναι:

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Η Άριελ Κωνσταντινίδη δηλώνει θετική στην απόκτηση ενός παιδιού

Η ηθοποιός σε συνέντευξή της φάνηκε θετική στο να νιώσει τη μητρότητα.

«Όσα έχω ονειρευτεί. Είναι προσωπικά όνειρα και δεν τα μοιράζομαι με κανέναν. Θα ήταν μια χαρά αν αύριο ερχόταν ένα παιδί στη ζωή μου. Δεν έχει να κάνει με το βιολογικό ρολόι, αλλά με το πώς είμαι με τον σύντροφό μου ώστε να δημιουργήσουμε οικογένεια. Μπορώ και θέλω να δω τον εαυτό μου σε οικογένεια» δήλωσε η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.