Η ώρα είναι:

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Μαρία Μπεκατώρου: «Μου έκανε καλό που µε σατίρισαν»

Η Μαρία Μπεκατώρου σε συνέντευξή της μίλησε για τη συνεργασία της με το Mega

«Το “Junior Master Chef” δεν µε έχει τροµάξει, µε έχει κάνει πολύ ευτυχισμένη. Είναι ό,τι καλύτερο µπορούσε να µου συµβεί επαγγελµατικά γιατί, πρώτον, δουλεύω µε παιδάκια τα οποία λατρεύω, δεύτερον, δουλεύω σε ένα στούντιο γεµάτο χρώµατα, χαρά και αισιοδοξία και συνεργάζοµαι - και το λέω µε το χέρι στην καρδιά - µε υπέροχους ανθρώπους. Για µένα αυτό είναι σπουδαίο πράγµα», αναφέρει η ίδια.

Η σάτιρα προς το πρόσωπό της την ενόχλησε;

«Καθόλου! Ποτέ κανείς δεν µε έχει προσβάλει. Ήταν αξιοπρεπέστατη η σάτιρα και εγώ άλλωστε είµαι άνθρωπος που έχω χιούµορ και αυτοσαρκάζοµαι. Πολλές φορές δεν αντιλαµβάνεσαι τι έχεις κάνει όταν είσαι στον αέρα και βλέποντάς τα µετά καταλαβαίνεις πόσο αστεία είναι. Εµένα αυτοί οι άνθρωποι µου έκαναν καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.