Η ώρα είναι:

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Kim Kardashian φωτογραφήθηκε χωρίς μακιγιάζ

Η Kim Kardashian έκανε την ανατροπή και φωτογραφήθηκε χωρίς μακιγιάζ για λογαριασμό του περιοδικού Life & Style.

Δήλωσε: «Το μακιγιάζ είναι ωραίο, αλλά είναι μόνο ακόμη ένα αξεσουάρ. Είμαι ικανοποιημένη με την εμφάνισή μου και το πώς είμαι χωρίς όλα αυτά. Όσο ωραίο είναι να τα χρησιμοποιεί κανείς όλα αυτά, τόσο όμορφο είναι να μπορείς να κυκλοφορείς χωρίς όλα αυτά».

Αυτά δήλωσε, βέβαια είναι γεγονός πως σπάνια βγαίνει χωρίς τουλάχιστον να φοράει make-up, εξάλλου το παραδέχτηκε και η ίδια!.

1 σχόλιο:

anastasia είπε...

και εγω μια θεα είμαι αν με περιποιηθουν ειδικοι! ασε μωρέ ο φακός κάνει όλη τη διαφορά! για αυτο ειμαι μαγκας κ εγω κ οχι η kardashian! βρηκα στο youtube ενα βιντεακι με συμβουλές ειδικού στο πως να κανεις το εντονο μακιγιαζ σου τελειο! ε οχι που θα με φαει εμενα η Κιμ!!! http://bit.ly/colrap

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.