Η ώρα είναι:

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Έλενα Παπαβασιλείου: Ελεύθερη και ωραία!

Η Έλενα Παπαβασιλείου παρουσιάζει μαζί με το Σπύρο Λάμπρου την πρωινή εκπομπή του Alpha «Πάνω στην ώρα».

Στο τηλεοπτικό χώρο μπήκε μέσω του ριάλιτι παιχνιδιού «Tv stars παρουσιάστε».

Στο χθεσινό επεισόδιο του «Exclusive» παρουσιάστηκε ένα βίντεο αφιέρωμα στην παρουσιάστρια.

Μίλησε για πολλά και διάφορα, εμείς κρατήσαμε τα σημαντικότερα:

«Αυτή τη περίοδο είμαι μόνη μου, η πρώτη φορά που έχω ρίξει το βάρος μου στην δουλειά»

«Οι Έλληνες προσεγγίζουν (ερωτικά) (...) το θέμα της δημοσιότητας τρομάζει πολλούς…»

«… φυσικά έχω κλάψει για ένα άνδρα, τώρα πια δεν θα το έδειχνα»

Το βίντεο – αφιέρωμα έκλεισε με εκπληκτικό πλάνο με την Έλενα να κατεβαίνει τα σκαλοπάτια με ένα μίνι (επιεικώς) φόρεμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.