Η ώρα είναι:

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Δε πιστεύω πως στο "Πρωινό mou" είμαστε αγενείς»

Ο παρουσιαστής μίλησε τη συμμετοχή του στην εκπομπή του Mega

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν:

«Πρώτον, πιστεύω πως φέτος δεν έκανα το λάθος των προηγούμενων ετών, να είμαι τόσο πληθωρικός απέναντι στον τηλεθεατή, θέλω να πιστεύω πως βρήκα μια ισορροπία, και δεύτερον, ένιωσα πως ήμουν πολύ πιο απελευθερωμένος στον τρόπο της έκφρασής μου και στο σχολιασμό μου, πάντα μέσα στο πλαίσιο της ευγένειας» [...]

«Δεν πιστεύω πως στο «Πρωινό mou» είμαστε αγενείς. Πάντα φροντίζουμε να κινούμαστε στο πλαίσιο της ευγένειας. Απλώς, λέμε όλοι τη γνώμη μας χωρίς να θέλουμε να κάνουμε δημόσιες σχέσεις και χωρίς να χαϊδεύουμε τα αυτιά της showbiz για να έχουμε το βράδυ... πρώτο τραπέζι πίστα! Τώρα, από εκεί και πέρα, κάποιες φορές μπορεί να ξεφύγαμε, αλλά νομίζω ότι τόσο ο Γιώργος όσο και η Φαίη, ξέρουν πολύ καλά πώς να επαναφέρουν την τάξη» [...]

«Ούτε εγώ, ούτε και η Σάσα Σταμάτη έχουμε δεχθεί ποτέ κατευθυντήριες γραμμές από τα παιδιά. Το να λέμε κάτι και να διαφωνούμε, εντάξει, αλλά δεν θα μας δεις ποτέ το άσπρο να το κάνουμε ξαφνικά γκρι, γιατί διαπιστώσαμε πως δεν αρέσει αυτό που λέμε είτε στη Φαίη, είτε στον Γιώργο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.