Η ώρα είναι:

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ελένη Τσολάκη: Μιλά για την πρόταση συμμετοχής στους "Πέδες"

Η συμμετοχή της και η πρόταση από τον Alpha

Η Ελένη Τσολάκη σε πρόσφατη συνέντευξη της, μίλησε για την πρόταση που δέχτηκε από την Alpha για να συμμετάσχει στην εκπομπή ΠΕΔΕΣ.

Αρχικά όπως δήλωσε δεν πίστεψε την πρόταση:

«Πριν από περίπου δυο μήνες, έτσι όπως καθόμασταν με όλα τα παιδιά μετά την εκπομπή, έλεγα ότι θέλω να χτυπήσει το τηλέφωνο μου και να γίνει κάτι που θα μου αλλάξει όλη μου τη ζωή. Οπότε μετά μου έκαναν πλάκα. Έτσι, όταν χτύπησε το τηλέφωνο μου, στην αρχή νόμιζα ότι είναι κάποιος από τα παιδιά που τη συνεχίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.