Η ώρα είναι:

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: «Το χειρότερο ήταν που έμεινα απλήρωτη από τους «Βασιλιάδες»

Η οικονομική κρίση άγγιξαν και τη γνωστή ηθοποιό

Σε συνέντευξή της η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου μίλησε πως αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση:

«Δεν παθαίνω πανικό με όλα αυτά που γίνονται στην δουλειά μου και όχι μόνο. Είναι πολύ δύσκολη εποχή, υπάρχουν πολλά σκαμπανεβάσματα, υπάρχει ανασφάλεια, αλλά με ένα τρόπο έχω πάθει ανοσία, έχω αποκτήσει ψυχραιμία. Παλιότερα δεν ήταν εύκολο. Έχω γίνει… Βούδας ψυχραιμίας με όσα έχω πάθει! Το χειρότερο ήταν που έμεινα απλήρωτη από τους «Βασιλιάδες». Ήταν δύσκολο πολύ, δεν το κρύβω, αλλά το αντιμετώπισα και αυτό με ηρεμία. Συμβαίνουν τόσα και τόσα γύρω μας… Θα το ήθελα πολύ να συνεχιστεί αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει. Πρέπει να αντλήσουμε δύναμη όλοι μας – ο καθένας από όπου μπορεί – και να σταθούμε όρθιοι σε όσα άγρια ζούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.