Η ώρα είναι:

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Σταμάτης Μαλέλης: «Έπρεπε να πιω το βράδυ για να ξεφύγω»

Συνέντευξη-εξομολόγηση

Ο Σταμάτης Μαλέλης μίλησε ανοιχτά σε τηλεοπτική εκπομπή για το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε:

«Όταν ήμουν παντοδύναμος διευθυντής ειδήσεων καθόμουν σε ένα δωμάτιο και δεν μπορούσα να δω φως» […] «Όταν όλος ο κόσμος νόμιζε ότι ήμουν στην καλύτερή μου φάση, εγώ υπέφερα. […] Η κατάθλιψη δεν ξεπερνιέται τελείως. Η ιστορία με την κατάθλιψη είναι σαν τα παιχνίδι με την γάτα και τον σκύλο. […] Φοβόμουν να παραδεχτώ στον ίδιο μου τον εαυτό ότι έχω κατάθλιψη. Το κατάλαβα όταν μπήκα στο νοσοκομείο από άλλη αιτία. […] Βίωνα κρίσεις πανικού και έψαχνα έξοδο κινδύνου. Έψαχνα να βρω δρόμους διαφυγής στο ποτό. Έπρεπε να πιω 1-2 ποτήρια το βράδυ για να ξεφύγω να μπορέσω να κοιμηθώ. Ήθελα να βλέπω μόνο ευχάριστα πράγματα στην τηλεόραση. […] Ελάχιστες φορές στην ζωή μου ήμουν ευτυχισμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.