Η ώρα είναι:

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Στράτος Τζώρτζογλου: «Πιθανόν να έχω φάει χυλόπιτα»

Αποκαλύπτει «προσωπικά ζητήματα»

Ο γνωστός ηθοποιός, μίλησε για τις σχέσεις, για το φλέρτ και για την πρώην γυναίκα του Μαρία Γεωργιάδου:

«Πιθανόν να έχω φάει χυλόπιτα, δεν είναι όμως αυτό που με θλίβει. Ούτε με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα, γιατί μάλλον κάνω σωστές επιλογές ως προς το αντικείμενο της επιθυμίας μου. Αν δω μια γυναίκα τελείως αδιάφορη, πιθανόν να μην μπω στη διαδικασία να την προσελκύσω για να μη φάω την απόρριψη. Αυτό που ουσιαστικά με απασχολεί είναι ότι, μετά το χωρισμό μου με τη Μαρία, είχα πέντε συνολικά συντρόφους και δεν «στέριωσα» με καμία, οπότε κάπου κάνω εγώ λάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.