Η ώρα είναι:

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Οι ατάκες του Φατσέα…

Ο καλός μας τηλεοπτικός Φατσέας, ο Κολοκοτρωνιτσιώτης καφετζής και φανατικός οπαδός… της ελληνικής γλώσσας εμπλουτίζει το λεξικό μας με νέες λέξεις και εκφράσεις:

Η Σταυρούλα εγκατέλειψε τη συζυγική μας αστεία

Έχω πολλά λεφτά, είμαι μεθυστάνας..

Οι φωνητικές μου πορδές

Έχω επενδύσει σε Ρέμους και Αμοιβάδες

Έχω την ικανότητα να παραβλέπω το μέλλον. Είμαι πόντιουμ

Τι τρέχει ρε Σταυρούλα? Σε βλέπω πολύ αναστατωθείσα

Μη με διακόπτεις, μη γίνεσαι διακόπτης

Ζω μια τραγηδία

Χρειάζομαι καλή ενέργεια. Κουνιαδάκι θέλω να ενεργηθείς

Θα κάνω ίδρυμα κοινοαφελές

Θα γίνω εθνικός ευεργέτης, όπως ο Λεωφόρος Συγγρός, ο Βαρβάκειος Αγοράς, ο Φρανκ
Ζάππας που έκανε το Ζάππειο

Μετά από αυτό, η περιτομή μου θα μπει στην πλατεία του χωριού.

Αναστασία Ανδρεάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

mu-si-co - Η μουσική είναι η ζωή μας!

Διαβάστε στο mu-si-co



Ta Panta Ola © All rights reserved 2014. Τα κείμενα που διαβάζετε στο Ta Panta Ola είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας των αρθρογράφων και του Ta Panta Ola. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των κειμένων με την προϋπόθεση τοποθέτησης ενεργού συνδέσμου (Link) αμέσως μετά το άρθρο.